Geplaatst op
Leaseauto’s zijn in diverse branches erg populair. Vertegenwoordigers, consultants en verkopers zitten vaak op de weg en het loont daarom om een leaseauto te gebruiken in plaats van een auto te kopen. Leent jouw branche zich voor een leaseauto? Als jouw bedrijf hieronder vermeld staat, is er een goede kans dat je geld kunt besparen door zakelijk te leasen.
(Online)marketing
De wereld van de online marketing groeit enorm. Er zijn bedrijven gericht op webdesign, social media, advertising en zoekmachine optimalisatie (hiermee kom je hoger in Google). Online marketingbedrijven hebben doorgaans een team technische specialisten en verkopers/consultants. Voor deze laatste kan een leaseauto erg veel kosten schelen!
Financiële dienstverlening
Belastingadviseurs, accountants, fiscalisten, etc. komen van tijd tot tijd langs bij hun klanten. Of het hier nu gaat om zakelijke klanten of particulieren, maakt niet zoveel uit. Vanwege de vertrouwelijke en professionele uitstraling die hoort bij deze branche, kan een leaseauto het verschil maken tussen een goede of een slechte eerste indruk.
Autobranche
Ben je een vertegenwoordiger in de autobranche en ga je binnenkort naar een evenement of een afspraak? Dan is het van groot belang dat de wagen waarin je arriveert ook de juiste uitstraling heeft die hoort bij de doelgroep / het publiek. Zorg er natuurlijk wel voor dat je een auto leaset van hetzelfde merk als wat je vertegenwoordigt – mits je natuurlijk wel een specifiek merk vertegenwoordigt.
Transportsector
Werk je in de transportsector? Dan kan het voor zowel het transport van goeden als het transport van personen goedkoper zijn om een leaseauto te hebben. Het transport van goederen heeft doorgaans wel aardig wat additionele functionaliteiten nodig. Deze vind je niet bij elk voertuig. Voor personenvervoer is echter vaak een hatchback, sedan, stationwagon, busje of MPV vaak genoeg en deze zijn vaak in grote getalen aanwezig in het wagenpark van de leasemaatschappij.